Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Якщо товар не виправдав ваші очікування, ви можете його повернути. До повернення та обміну підлягають усі категорії товарів, які є на сайті і відповідають критеріям товару належної якості. Повернути, або обміняти товар можна протягом 14 днів з дня покупки. Товари неналежної якості поверненню-обміну не підлягають! Опис товару належної якості, для якого дозволено повернення і обмін: - товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем; - товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка; - товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості. Опис товару неналежної якості, який не підлягає поверненню і обміну: - товар був у вживанні і має сліди використання споживачем; - товар не повністю укомплектований і не збережена фабрична упаковка; - товар не має товарного вигляду і втратив свої споживчі властивості. Оплата повернення і обміну товару: - Якщо покупець отримав товар з дефектом, не повною комплектацією компанія компенсує витрати на зворотну доставку товару. - Якщо покупцеві не сподобався товар, вартість зворотної доставки при поверненні не компенсується. - Кошти покупцю повертаються протягом 7 днів з моменту отримання посилки на карту покупця. Повернення і обмін товару здійснюється за допомогою служби доставки "Нова пошта": - Покладіть товар в оригінальну упаковку. Якщо товар складається з декількох частин, повернути треба весь комплект. Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар в тій комплектації, в якій його отримали. - Надішліть нам товар за допомогою служби доставки "Нова пошта" на Жовтанці відділення №1, яке знаходиться за адресою вулиця Івана Франка, буд. 2в, с. Жовтанці, Львівська область. Ми не можемо гарантувати цілісність товару в процесі транспортування, у випадках пошкодження при транспортуванні товар набуває статусу неналежної якості, такий товар не перевірений у відділенні транспортної компанії поверненню або обміну не підлягає! Якщо після отримання посилки ви хочете обміняти товар або повернути витрачені кошти, вам необхідно написати на email нашого магазину hugo.info.prom.ua@gmail.com, вказавши причину повернення, не забудьте вказати свої контактні дані та номер ТТН, за яким ви отримували товар. Заявки на повернення-обмін розглядаються від 3 до 14 робочих днів, після цього на ваш розсуд ми повернемо вам гроші на карту, або зробимо заміну. Для консультацій звертайтеся за номером +380632491345.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.